George Best futbol dahisi ilə sinonimləşmiş bir addır. 22 may 1946-cı ildə Belfastda anadan olub, erkən yaşlarından müstəsna atletik qabiliyyət nümayiş etdirib. Onun futbola, həm oyuna, həm də bütövlükdə mədəniyyətə təsirini qiymətləndirmək çətindir. Best nəinki öz dövrünün ən yaxşı oyunçularından birinə çevrildi, həm də futbolun təkcə idman deyil, həm də mədəni əhəmiyyət kəsb etməyə başladığı bütöv bir dövrün simvolu oldu. Erkən illər və şöhrətə gedən yol Georg Best karyerasına “Mançester Yunayted”də başlayıb, 1961-ci ildə hələ 15 yaşında ikən müqavilə imzalayıb. Onun istedadı ilk günlərdən göz qabağında idi və o, tezliklə təkcə məşqçilərin deyil, azarkeşlərin də diqqətini cəlb etməyə başladı. 1963-cü ildə 17 yaşında əsas komandada debüt etdi. Həmin andan Best, Unitedin və ümumilikdə futbol dünyasının ayrılmaz hissəsinə çevrildi. Sürət, dribling və rəqibləri qabaqlamaq bacarığı onun vizit kartına çevrildi. Ən yaxşısı elə rahatlıqla və lütflə oynadı ki, sanki sahənin üstündə üzürdü. Onun özünəməxsus oyun tərzi ona təkcə qol vurmaqla yanaşı, həm də komanda yoldaşları üçün qol imkanları yaratmağa imkan verirdi. 1968-ci ildə o, dünyanın ən yaxşı futbolçularından biri statusunu təsdiqləyərək “Qızıl top”u alan ilk oyunçulardan biri oldu.
Bestin futbol fəlsəfəsi Ən yaxşısı həmişə başa düşdü ki, futbol təkcə fiziki mübarizə deyil, həm də bir sənətdir. Onun fəlsəfəsi ondan ibarət idi ki, oyun həm oyunçular, həm də tamaşaçılar üçün əyləncəli olmalıdır. O, tez-tez deyirdi ki, futbol tamaşadır və onun əsas aktyorudur. Oyuna olan bu münasibət onu təkcə “Yunayted” azarkeşləri üçün deyil, həm də bütün dünyada milyonlarla futbol azarkeşi üçün kumirə çevirdi. Onun özünəməxsus oyun tərzi dribling, fintinq və gözlənilməz qərar qəbul etmə elementlərini özündə birləşdirdi. Best bir anda birdən çox müdafiəçini keçə və sonra heyrətamiz qol vura bilərdi. O, elə həvəs və enerji ilə oynayırdı ki, onun oyunları həmişə əsl tamaşa idi. Onun üslubu onun texnikasını və xarizmasını təqlid etməyə çalışan bir çox gənc futbolçuları ilhamlandırdı.
Futbol sahəsindən kənar şəxsiyyət Bununla belə, Georg Best təkcə görkəmli futbolçu deyil, həm də meydandan kənarda parlaq şəxsiyyət idi. Cazibədarlığı, xarizması və diqqəti cəlb etmək bacarığı onu əsl ulduz etdi. O, 60-70-ci illərin, futbolun idman tədbirindən kənara çıxmağa və populyar mədəniyyətin bir hissəsinə çevrilməyə başladığı zaman stil ikonasına çevrildi. Ən yaxşısı həyatı sevdi və bundan tam zövq aldı. O, şənliklərə, gözəl avtomobillərə və dəbdəbəli həyat tərzinə olan həvəsindən çəkinmirdi. Bu, onun şəxsi həyatının mediada müzakirə olunmasına səbəb oldu və o, idman dairələrindən kənarda məşhurlaşan ilk futbol ulduzlarından biri oldu. Best tez-tez tənqidlərə səbəb olan sərgüzəştlərindən danışırdı, lakin o, həmişə özünə və həyat tərzinə sadiq qaldı.
Futbola və mədəniyyətə təsiri Georg Best həm futbola, həm də ümumilikdə mədəniyyətə böyük təsir göstərdi. O, azadlığın və özünüifadə simvoluna çevrildi, oyunçuların və azarkeşlərin nəsillərini ruhlandırdı. Onun oyun tərzi və şəxsi fəlsəfəsi futbolun qavranılmasına təsir etdi. O, göstərdi ki, bu idman növü təkcə yarış deyil, həm də sənət ola bilər. Karyerası bitdikdən sonra Best diqqət mərkəzində qalmaqda davam etdi. O, tez-tez televiziyaya çıxır, futbolla, eləcə də həyatla bağlı təcrübələrini, fikirlərini bölüşürdü. Bir çox müasirləri onu təkcə meydanda deyil, həm də ondan kənarda imici formalaşmış ilk “futbol super ulduzlarından” biri hesab edirlər.Nəticə Georg Best sadəcə futbolçu deyil, o, əsl əfsanədir. Onun oyuna və mədəniyyətə təsirini qiymətləndirmək olmaz. O, bütöv bir nəslin simvoluna çevrildi və adı futbol tarixində əbədi olaraq qalacaq. Dünyadakı milyonlarla insanı ən yaxşı ilhamlandırdı və onun irsi idman həvəskarlarının qəlbində yaşayır. Futbol onun üçün sadəcə bir iş deyil, hər bir tamaşaçıya çatdırdığı bir ehtiras oldu.
Tarixin ən məşhur və istedadlı futbolçularından biri olan Georg Best təkcə meydanda deyil, futbol dəbi aləmində də silinməz iz qoyub. Onun çəkmələri onun şəxsiyyətinin və üslubunun simvoluna çevrilərək təkcə onun bacarığını deyil, həm də oyuna unikal yanaşmasını vurğulayır. Bestin çəkmələrinin təkamülü təkcə idman ayaqqabıları haqqında hekayə deyil, oyunun özündə, texnologiyada və mədəni tendensiyalarda dəyişikliklərin əksidir. Best 1960-cı illərin əvvəllərində Mançester Yunayteddə karyerasına başlayanda futbol ayaqqabıları hələ körpəlikdə idi. Bir çox oyunçu ağır və həcmli modellərə üstünlük verdi, bu da həmişə lazımi rahatlıq və rahatlığı təmin etmirdi. Bununla belə, Best başlanğıcdan daha yüngül çəkmələrə üstünlük verdi ki, bu da ona sürətlə hərəkət etməyə və rəqiblərini rahatlıqla ötməyə imkan verdi. Geydiyi ilk çəkmələrdən bəziləri dövrün məşhur markaları Adidas və Puma-nın modelləri idi. Çəkmələr sadə dizayn və davamlı tikinti ilə fərqlənirdi, lakin Best həmişə xüsusi bir şey axtarırdı. Fərdilik arzusu onu ehtiyaclarına və oyun tərzinə uyğun çəkmələr sifariş etməyə vadar etdi.
Hər keçən il Best futbolda getdikcə daha çox məşhurlaşdı və çəkmələri onun artan şöhrətini əks etdirməyə başladı. 1968-ci ildə “Mançester Yunayted”ə avrokuboklarda qalib gəlməyə kömək edəndə buts seçimi daha şüurlu oldu. Ona maksimum manevr qabiliyyətini təmin edən ən yaxşı üstünlük verilən yüngül modellər. O, həmçinin rənglər və üslubla təcrübə aparmağa, şəxsiyyətini əks etdirən parlaq və göz oxşayan dizaynlar seçməyə başladı. Bu çəkmələr təkcə oyun alətinə deyil, həm də onun obrazının bir hissəsinə çevrildi. Ən yaxşı başa düşürdü ki, futbol bir idman olduğu qədər də şou idi və onun ayaqqabıları buna uyğun olmalıdır. Onun rəngarəng çəkmələri meydanda diqqət çəkərək tamaşaçıların marağına səbəb olub, unudulmaz obrazlar yaradıb. 1970-ci illərin ortalarında futbol ayaqqabılarının istehsalı texnologiyası sürətlə inkişaf etməyə başladı. Brendlər daha yüngül və daha funksional modellər yaratmağa imkan verən yeni materiallar və texnologiyalardan istifadə etməyə başladılar. Best, həmişə olduğu kimi, bu dəyişikliklərin önündə idi. O, oynayarkən daha çox dəstək və rahatlıq təmin edən daha yaxşı yastıqlamalı və daha elastik altlığı olan krossovkalar taxmağa başladı.
Bu dövr həm də futbolun daha çox kommersiya və dəb halına gəldiyi dövr idi. Best adı brendə çevrilən ilk futbol ulduzlarından biri oldu. Onun çəkmələri təkcə keyfiyyətlə deyil, həm də həyat tərzi ilə əlaqələndirilməyə başladı. Brendlər onun adından və statusundan istifadə edərək ayaqqabıları tanıtmağa başladılar ki, bu da futbol modasının populyarlaşmasına kömək etdi. Georg Best təkcə futbol oynamayıb, həm də rəngarəng həyat sürüb. Onun çəkmələri status və uğur simvoluna çevrildi. Həm meydanda, həm də meydandan kənarda onun xarizmasını, üslubunu və şəxsiyyətini təcəssüm etdirdilər. Best 60-70-ci illərin stil ikonasına çevrildi və onun çəkmə seçimi bu tendensiyanı əks etdirirdi. O, tez-tez ənənəvi qara çəkmələrdən fərqlənən modelləri seçirdi ki, bu da onu meydanda daha da görünür edirdi. Bu zamana qədər butslar futbol mədəniyyətinin ayrılmaz hissəsinə çevrilmişdi. Ən yaxşı başa düşürdü ki, ayaqqabı seçimi onun bir oyunçu kimi qəbul edilməsinə təsir edə bilər. O, özünəməxsusluğunu və istedadını önə çıxaran çəkmələr seçərək bundan öz xeyrinə istifadə edib.
Georg Bestin çəkmələrə və futbol ayaqqabılarına təsiri bu gün də davam edir. Onun üslubu və ayaqqabı seçiminə yanaşması bir çox müasir oyunçular üçün nümunə olub. Brendlər onun üslubundan ilhamlanaraq xüsusi çəkmələr yaratmağa başladılar və bu, onların marketinq strategiyasının bir hissəsi oldu. Lionel Messi və Cristiano Ronaldo kimi müasir futbolçular da butslarının dizaynına diqqət yetirir, bunun imiclərinin bir hissəsi olduğunu dərk edirlər. Best beləliklə, futbolun təkcə oyun deyil, həm də özünüifadə üsulu olduğunu göstərərək bu tendensiyanın qabaqcılı oldu. Georg Best-in çəkmələrinin təkamülü öz tərzinizə və şəxsiyyətinizə uyğun olanı seçməyin vacibliyi haqqında bir dərsdir. O, ayaqqabıların təkcə funksional deyil, həm də qəşəng ola biləcəyini göstərdi. Detallara diqqət yetirməsi və unikallıq arzusu onu təkcə böyük futbolçu deyil, həm də stil ikonasına çevirdi. Müasir oyunçular üçün Bestin hekayəsi futbolun idman olduğu qədər də bir sənət olduğunu və hər bir detalın vacib olduğunu xatırladır. Geyindiyi butslar onun irsinin simvoluna çevrildi və futbola və modaya təsiri hələ də yaşayır.
Georg Best adı bacarıq, xarizma və üslubla sinonimləşmiş futbol əfsanəsidir. 2005-ci ildə vəfat edəndə o, futbola və onun mədəniyyətinə təsir etməyə davam edən bir miras qoyub getdi. Onun oyunu, şəxsi fəlsəfəsi və həyat tərzi onu təkcə idmanın simvolu deyil, həm də futbol mədəniyyətinin inkişafını müəyyən edən bütöv bir nəslin simvolu edib. Bu bölmədə Bestin irsinin futbola, həm oyuna, həm də onun ictimai qavrayışına necə təsir etdiyinə baxırıq. Georg Best dövrünün ən həyəcanlı oyunçularından birinə çevrildi və onun meydandakı nailiyyətlərini qiymətləndirmək olmaz. 1968-ci ildə Avropa kuboku da daxil olmaqla, Mançester Yunayted ilə çoxsaylı titullar qazandı və Ballon d’Or qazanan ilk futbolçulardan biri oldu. Onun unikal oyun tərzi inanılmaz sürəti, dribling texnikasını və təzyiq altında qərar qəbul etməyi özündə birləşdirdi. Best keçmiş müdafiəçiləri driblinq etmək və qol şansları yaratmaq üçün fiziki xüsusiyyətlərindən məharətlə istifadə edərək, bir çox gələcək oyunçular üçün nümunə oldu.
Bestin üslubu oyunun necə qəbul edilməsinə əhəmiyyətli dərəcədə təsir etdi. O, nümayiş etdirdi ki, futbol həm bədii, həm də fiziki ifadə ola bilər. Onun meydanda hərəkəti rəqsə bənzəyirdi ki, bu da çıxışlarını əsl ifa edirdi. Futbol sənətinin bu anlayışı bu günə qədər oyunçuları və məşqçiləri ruhlandırmaqda davam edir. Georg Best həmişə futbolu təkcə idman deyil, həm də sənət hesab edirdi. Onun fəlsəfəsi ondan ibarət idi ki, oyun həm oyunçular, həm də tamaşaçılar üçün əyləncəli olmalıdır. Meydanda yaradıcılığın və özünü ifadə etməyin vacibliyini vurğuladı ki, bu da onu bir çox gənc oyunçuların kumirinə çevirdi. Best öz oyun üslubunun nəinki təsirli, həm də tamaşaçıların nəzərinə cəlbedici ola biləcəyini dərk edən ilk futbolçulardan biri oldu. Futbolun bir sənət forması kimi bu ideyası sonrakı nəsillərdə bir çox oyunçu tərəfindən qəbul edilmiş və inkişaf etdirilmişdir. Lionel Messi və Cristiano Ronaldo kimi müasir ulduzlar fərdi bacarıqları komanda oyunu ilə birləşdirərək bu ənənəni davam etdirirlər. Best göstərdi ki, futbol təkcə performans deyil, həm də özünü ifadə etməkdir ki, bu da onun irsini daha mənalı edib.
Georg Best təkcə futbol ulduzu deyil, həm də mədəniyyət simvolu oldu. Onun həyat tərzi, çılğın anticləri və açıqlığı onu medianın müzakirəsinə çevirdi. 60-70-ci illərdə futbolun beynəlxalq arenada yenicə ortaya çıxmağa başladığı bir vaxtda Best həyat tərzi meydandakı çıxışları qədər maraqlı olan ilk oyunçulardan biri oldu. O, şəxsiyyətini göstərməkdən qorxmurdu ki, bu da futbol ulduzlarının ictimai rəyini dəyişməyə kömək etdi. Best bir çox gənc futbolçu və azarkeşləri ruhlandıraraq, azadlıq və özünüifadə simvoluna çevrildi. Futbol meydançasından uzaq, şənliklər və qlamurlarla dolu həyatı onu gənclərin kumirinə çevirdi. O, göstərdi ki, futbol təkcə nizam-intizam və iş deyil, həm də əyləncə və üslub ola bilər. İdmanın bu yeni qavrayışı bu gün futbol ulduzlarının qəbul olunma tərzinə təsir etməkdə davam edir. 70-80-ci illərdə futbolun yüksəlişi ilə Best imicini reklam məqsədi ilə istifadə edən ilk oyunçulardan biri oldu. O, təkcə futbol brendlərinin deyil, həm də idmana birbaşa aidiyyatı olmayan məhsulların siması oldu. Futbol ulduzları üçün yeni bir bazarın bu açılışı bu günə qədər davam edən idmanın kommersiyalaşmasının başlanğıcı oldu.
Müasir futbolçular müxtəlif marka və məhsulları tanıtmaq üçün öz obrazlarından fəal şəkildə istifadə edirlər. Nike və Adidas kimi brendlər məşhur futbolçuların oyun tərzi və həyat tərzindən ilhamlanaraq xüsusi ayaqqabı və geyim xətləri yaradır. Best bu tendensiyanın öncülü olub, göstərdi ki, futbol həm biznes, həm də idman ola bilər. Corc Bestin irsi bütün dünyada oyunçuların və azarkeşlərin qəlbində yaşayır. Onun üslubu, texnikası və xarizması bir çox gənc futbolçu üçün örnək oldu. Məsələn, David Beckham, Zlatan Ibrahimovic və bir çox başqaları kimi oyunçular Bestin onların oyun və üslublarına təsirini etiraf edirlər. Müasir məşqçilər və ekspertlər də futbolda fərdilik və yaradıcılığa ehtiyacdan danışarkən Besti misal gətirirlər. O, göstərdi ki, təkcə yaxşı oyunçu olmaq deyil, həm də başqalarından seçilmək vacibdir. Bu ideya həm meydanda, həm də ondan kənarda mükəmməlliyə can atan gənc nəsilləri ruhlandırmaqda davam edir.